عنوان کامل پایان نامه : طراحی استراتژی کنترل سلسله مراتبی زمان واقعی در خودروهای هایبرید برقی
تکه هایی از این پایان نامه :
محاسبه تابع فشرده کلی، ترکیبی از گام های 3 تا 5 ، برای همه نقاط کار منتخب
براساس متغیر های نرمالیزه شده در گام 3، و نتایج حاصل از مراحل گام 4 و 5 ، ارتباط (28-1) حاصل می گردد:
(28-1)
استراتژی کنترل تابع فشرده را برای یافتن نقطه ای با کمترین مقدار آلودگی و مصرف انرژی ، پیدا می کند. شکل(15-1) تابع فشرده کلی و تابع انرژی نرمالیزه شده و منحنی های آلودگی برای درخواست گشتاور خودرو کهN.m 55 در سرعت 210rad/sec می باشد، نشان می دهد.
با در نظر داشتن منحنی نرمالیزه شده آلودگی ها ، در هر ثانیه از عملکرد خودرو یک حالت مصالحه هست.
در پایان نتایج حاصل از بهینه سازی Baseline (شکل(16-1)) و بهینه سازی تطبیقی (شکل(17-1)) که در حقیقت یک استراتژی زمان واقعی می باشد را برای سیکلهای رانشی مختلف نشان داده شده می باشد.